11/6/14

NOVETATS AL PROGRAMA PEDAGÒGIC


Estem preparant la nova guia d’activitats pedagògiques per al proper curs que properament penjarem tant a la web del Museu Marítim com en aquest blog.

NOVETATS

Una de les novetats d’aquest anys és l’activitat Travessia amb el Santa Eulàlia, una navegació a bord d'aquest pailebot per la façana marítima de la ciutat, concebuda per a joves d’ESO i Batxillerat,

Amb la reestrena de l’obra de Mar i Cel per part de la companyia Dagoll Dagom, us proposem combinar l’assistència a l’espectacle, que es fa els matins al Teatre Victòria, seguida, a la tarda, de l'activitat Corsaris!, al Museu, per treballar els fets històrics que es narren a l'obra de Guimerà.

Una altra de les novetats d’aquest any és l’oferta de diverses activitats teatralitzades que ens permeten abordar temes com la història de les Drassanes o conceptes bàsics de navegació d’una manera lúdica.

LES NOSTRES PROPOSTES

Trobareu les nostres activitats classificades per nivells educatius: Educació infantil, Primària, Secundària i Batxillerat i, dins de cada nivell, per tipologia:

  • Activitats a les sales del Museu. Solen ser activitats d’una hora que es realitzen en algun àmbit de l’exposició del Museu
  • Activitats al planetari. També solen tenir una hora de durada i es fan al en el planetari digital instal·lat al Museu.
  • Tallers. Hi ha un parell de propostes, de dues hores, amb una primera part teòrica que es desenvolupa al planetari i un taller posterior a l’aula. 
  • Activitats a bord d’embarcacions. El Museu disposa del pailebot Santa Eulàlia, un veler del 1918, per realitzar-hi activitats, tant de coneixement de l'embarcació com de navegació. D'altra banda la companyia Grimaldi cada dilluns ens obra un dels seus cruise-ferry per a la visita: des del pont als menjadors, sales d'estar i cabines.
  • Activitats teatralitzades. Aquest anys hem introduït aquesta nova tipologia d’activitat, amb un o dos actors, que pensem que ens permeten abordar els continguts d’una manera més lúdica.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada